bloggar från labbsalen, vi labbar!

Hej hej!!!!!

Vaknade med lust att blogga innan jag gick hemifrån men hann tyvärr inte! hehehe och så var jag jätte nära att komma sent till labb också!!! Shame on me ;) hehehe Men nu hinner jag iaf ;)

Vet ni vad? Jag har klippt mig!!!!! =S Saknar redan mitt hår som bara den! Jag ska försöka lägga till någon bild senare under dan om jag hinner så ni får se ;) Men det kanske inte blir förän jag kommer hem liksom.

Nu är jag i datorsalen, vi började labbet klockan 9 och vi har redan 1 timmes rast, eftersom vår blandning måste vila under omrörning och isbad i 1 timme.... Så jag ska försöka vara duktig och börja skriva labbrapport i det vi håller på med nu..... A ja people, hör av mig kanske senare om man känner för det ;)


TAKE CARE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0