Försök uppnå dina mål!!!

Så här sent på kvällen satt jag och tänkte och kom på att dela med mig av lite delmål som jag har fått upp i hjärnan.... kommer även skriva upp om de delmål förändras självklart och även om jag lyckades uppnå dem ;)

Mål för veckan: Storstäda rummet

Mål för maj-månaden: Träna en gång i veckan
                                         Plugga inför tentan

Mål för 2009: Vara på en Barcelona match i Camp Nou
                         Åka utomlands med någon kompis



Inte så svåra faktiskt.... men lär nog ändra lite så småningom för jag kommer säker på några andra eller andra som jag anser vara viktigare eller vill göra tidigare eller nåt....

Men nu ska jag nog sova... ska upp imorgon tidigt och dra till labbet IGEN!!!! Idag var det såååå kallt i kylrummet! Suck!!!! Och så fick jag äta ensam som en hund!!!! hehehehehehhee för Miad var i kylrummet och kontrollerade labbet liksom, vi fick turas om att ta lunch! Blir säkert så imorgon också!

TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag tror starkt på det där där med att skriva ned, och konretisera sina mål så där som du har gjort. Det ger inte så mycket att tänka dem, eller på vad man borde, förrän man satt ord för dem och gjort upp en plan :)

Jag tror du är på god väg! Sen är det bara lite disciplin och att få det till rutin som gäller :)



Japp jag brukar använda Quinoa då och då. Dock är jag ofta i behov av kolhydrater och därför blir det till exempel bulgur oftare!

2009-04-28 @ 19:18:11
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0