God morgon Sverige!!!! =)

Jag vaknade egentligen vid 8 men har haft fullt upp tills nu! =) Gick och lade mig 3 igår!!!!!!!! Klockan 11 kom en kompis förbi och vi gick ut och spela lite fotboll =D Jag, klumpig som jag är, ramlade hehehehehe och tönten garvade! ;) hehehe och sen fick jag för mig att jag ville till donken så vi gick hela vägen till rissne och käka och då kom vi tillbaka hem klockan 3am!!!!!! Men kul var det iaf =D
Planer för idag då?
Ska över till syrran för hon ska åka med våra små huliganer till stan så jag hänger på... och väl i stan ska jag träffa en gammal kompis och umgås en stund =) eftermiddag/kvällen vet jag inte riktig hur det blir men natten blir det UTAN TVEKAN fotbollsmatchen Valencia - Barcelona!!!!!! OJ OJ OJ Vilken match det ska bli alltså!!!!!!

Anyway, ska föna håret nu så kanske vi höres lite senare =)


                                                                                           TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: Andreas

hej såg dig på passagen dejting , läcker du ser ut kaffe ?

2009-06-14 @ 01:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0