Igår Heron - Bowling och Ben & Jerry's =)

Hej hej! Kom hem hyfsat sent och orkade inte direkt blogga då men idag är jag ledig FÖR ANDRA DAGEN I STRÄCK!!!! Skillnaden är att jag inte har direkta planer idag =) Men igår var det kul!!!!!
Träffade några kompisar i Fridhemsplan, i "Brödernas Café" och vi åkte vidare till Tumba... där flummade vi runt lite, käkade glass, åt godis och rökte vattenpipa =) Fast vindruvs-smak e inte gott kan jag säga! Suck, synd!

Sedan tog vi bilen och åkte till Heron!!!!! Bowling!!!! Och vattenlek!!! =)





I parkeringen fanns en jätte het bil och kunde inte låta bli att ta bild ;) hehehe



hehehe finns det något roligare än vattenleken i heron? hehehehehehehe




Bilden är sååååååååååå klockren!!!!! hehehehehehehehehe KAXIG!!!!!!




När jag var på väg hem blev jag såååååååå sugen på glass så stannade till i en pressbyrå och köpte en lite Ben & Jerry's glass!!!!! MUMSFILIBABA =)



 



TAKE CARE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0