Oops!!!! Skippade föreläsningen idag! Inte bra Jess inte bra!!!

Hej bloggen! Nu skäms jag lite men a ja, sånt är livet!!!! =) Lyckades inte somna förän klockan 4 am och när väckarklockan ringde klockan 7 så orkade jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN inte gå upp.. Stängde av den och fortsatte sova....... Inte alls bra eftersom jag egentligen hade föreläsning men får se till att ta anteckningarna från en kompis och läsa i boken om dagens föreläsning liksom, inte mycket annat att göra åt saken just nu. Men att jag missade föreläsninen innebär INTE att jag är ledig hela dan inte.... TYVÄRR!!!! Måste ändå gå till labbgenomgång som börjar 13!!!

Vet ni vad? Den här veckan ska labbarna börja och vi ska labba i kylrum?!?!?!?! Ska bli coolt men har hört att det blir sååååå kallt!!! Lovar att ta bilder och lägga upp dem =D

Nej nu ska jag upp och fixa mig... Min kompis ringde mig och bad mig komma till universitetet tidigare så jag ska dra dit så fort jag e klar :) Har jag lust hör jag av mig lite senare...

                         
TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0