FICK HEM KLÄDER JAG BESTÄLLDE FRÅN NELLY =)

Hej hej!!!
Jessica är jätte glad nu :D hehehe
Satt och kolla på grejer jag fick hem för ett par dagar sen =) Från Nelly vart det två bikini, en kläder och massa små hud/hår produkter. Sen var det en bikini från Ellos och även från H&M =) Wanna see???????



Klänning från Nelly! Den passade jätte bra =D Den e jätte söööt =D Så söt så man får hål i tänderna hehehehehe








Bikini från Nelly =) Helt okej blev den men BH delen e liiiiiiiiiiiite lös men den duger =D







Från vänster:
Bikini från Nelly, Vitamin A DE FINASTE BIKININ SOM FINNS!!!!!! Om ni vill köpa en bikini som e grymt snygg och är villiga att lägga ner lite extra pengar på den tveka inte! Köp från Vitamin A! Ni kan kolla in deras kollektion på:
http://www.vitaminaswim.com/
Bikini från H&M tror nog att ALLA känner igen den!  :D den e sååååå fin tycker jag!
Annorlunda bikini från Ellos =D BH är jätte fin!!! men gillade inte alls trosorna så jag ska använda några andra svarta från Nelly istället... då blir det MYCKET hetare......

Så det blev 4 bikini!!!!!!!! och jag ska bara vara borta 7 dagar hehehehehehhehe snacka om att kanske ta i lite hehehehe






Och så småprodukterna som jag beställde från Nelly kom också =D



Aftersun så klart.... et kommer man behöva =)
En tan Intensifier.... vi får se om det hjälper heheheh jag e ju så blek i huden liksom
Och så en skön solskyddande läppbalsam/läppglans.... ni ska veta att det är den godaste läppbalsam jag någonsin har smakat!!!!!!!!!! den är såååååååååååå god och såååååååå skön att ha på sig =D Jessica is in loooooooove =D






Och så blev det så klart också lite till håret:
Shine head.... helt okej men inget WOW direkt
Däremot där har vi en WOOOOOW senstation!!!! Denna torra shampoo är nog utan tvekan den BÄSTA jag har testat!!!!!!! och den luktar såååååååååååååå god! Den finns på Nelly för 79:- så verkligen värd pengarna tycker jag! Fast den räcker inte så långt som man skulle vilja



Anyway, snart får jag fler paket hehehehe hade några dagar där jag inte kunde låta bli att beställa massa grejer så de kommer börja rulla in tror jag :D


TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0