Shoppingrunda i Solna C och Kista Galleria inför Turkiet resan =D

Hej hej!!! What's up?!?!?!
Så idag har jag yrat runt i Solna C med mina tjejkompisar och shoppa lite inför resan =D Som ni kanske vet åker jag snart till Turkiet med tjejerna och det var lite grejer som vi behövde shoppa inför resan =) (och lite som vi köpte fastän vi inte behövde hehehehehehe visst blir det alltid så?)


våtservetter, sb12 tablett, lite brun ögonskugga, skavsårsplåster (så klart!), tunna leggins, spray för att skydda håret, liten hårspray, liten hårmousse, läppglans, solpuder, stor borse, liten spegel och pensel till ögonskugga.... och så får vi inte glömma att nämna Imodium ifall någon av oss skulle få lös mage där nere hehehehehe =)


och så blev det en kofta och en gul klänning... bilden vart inte så bra men de är jätte fina på ska ni veta =)

Och på vägen hem blev jag såååååååååååå sugen så jag stannade till och köpte......

=)

Nu ska jag sitta framför TVn, kolla på en film och äta BEN & JERRY'S glass =D

TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: anne

:)

2009-08-15 @ 21:20:04
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0