If you fall- then just try to rise up again!!!

Damn det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ länge sen sist att jag knappt kommer ihåg... Varför? För att jag helt enkelt inte har orkat! =) Svårare än så är det inte... dock låg jag i soffan och fick plötsligt lust att gå in och kika på gamla inlägg och så kände jag plötsligt lust att skriva lite.... So here I am =) Back again... Maybe just visiting or maybe to stay. Only time will tell.

Kom att tänka på att de senaste veckorna har varit lite dryga och jobbiga. Plugget har inte direkt gått speciellt bra innan... så mycket tid man måste lägga ner och jag har inte haft orken... Förra året klarade jag ca 50% av vad man ska klara och i år missade jag första kursen för att jag var i Turkiet med tjejerna :D Och andra kursen trodde jag inte jag skulle klara av så jag skippade tentan (inget jag är stolt över).... But suddenly I realized that yes… I did fell… But who was stopping me from rising up? Only me! And it was time for me to stop doing that! Så.... jag tog tag i plugget och plugga häcken av mig!!! Dock fick jag panik sista veckan och pluggade då ingenting.... fast sista dan, dagen innan tentan, fick jag massa kraft och plugga hela dan =) Fastän jag inte pluggade på nästan en hel vecka innan tentan så gjorde jag tentan i tisdags och vet ni vad? Jag tror jag klarade den =) Känner mig rätt så stolt över det ska ni veta =) Finally I think I understand how life has to be if I want to do this… If you want something then you’ll just have to earn it. Nothing is for free in this life.




TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Amy G.Tubtim

HÄRLIG BLOGG

2010-01-21 @ 23:07:17
URL: http://cinderbella.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2012-10-14 @ 08:49:12
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0