BLI MODELL FÖR EN DAG!!!

Kom att tänka på att min mamma hade gett mig en presentkort för "bli modell för en dag" för ett bra tag sen och att jag förra veckan bokade in mig till den 25 april.... Kom att tänka på att jag kanske borde börja träna igen (efter mitt månads-pause) och sluta äta så mycket skräp.... Har blivit besatt i SU's Brownie!!!!! de är såååååååååååååååååååååååååååååå sjukt goda!!!! *mums*... Men nej nej!!! Måste skärpa mig framtills 25 april, eller hur?



Förresten är det någon som läser detta och som har, ska eller VILL "bli modell för en dag", HÖR AV ER!!!! Gärna med kommentarer om vad ni vet om saken och om ni har gjort det hur det var.... råd om poser... Ja, allt ni kan komma på... Skulle uppskatta det =D

Anyway, vi höres lite senare.
TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Gud vilken rolig grej!

Det hade jag velat testa på, dock hindrar nog ekonomin mig, i alla fall just nu.

2009-02-24 @ 21:30:18
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0