Fjasko match!!!

Hur kunder det hända? Hur? Jag förstår fortfarande inte..... Barcelona möter Espanyol, som inte har vunnit på Camp Nou på 24 hela år... Dessutom var Barcelona etta på ligan med hela 60 poäng och Espanyol var sist med endast 20 poäng.... Barcelona kör med hela styrkan och.... MISSLYCKAS?! :S HUUUURRR???? Båda målen för Espanyol gjordes av Ivan De La Peña, föredetta Barcelona spelare, som jag faktiskt älskade när han spelade i Barcelona..... Och resultatet blev 1-2 till Espanyol... ofatbar!!!! Och dessutom vann R.Madrid STORT! Och när man trodde att superspelarens Raul glänsdagar var över... SÅ MOTBEVISAR HAN ALLA!!!! Han är på hugget!!! Så Real Madrid börjar bli en riktig STOR fara för Barcelona.... Pep Guardiola: SKÄRPNING!!!!!! Jag vet att du kan bättre!!!! =D

Espanyol skrällde i derbyt Bild taget från www.SvenskaFans.com



Nog om fotbollen nu! Hur ser dagen ut då? Har precis vaknat ;) (sovmorgon igen *hihi*)... Ska upp och äta lite frukost och ta en skön avslappnad bad... Tänkte köra en sån där hemmagjort naturhårkur =) Hör av mig lite senare under dagen om hur den kändes =) Ska även passa min systers små huliganer i stort sätt hela dagen.... Börjar med dem klockan 13.... tills det att de går och lägger sig 19, 20 och 21.... Tre små huliganer var av två av de är sjuka... LYCKA TILL Jess!!!!!! =) haha

AnywaY people.... Som sagt... hör av mig lite senare
TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0