Försöker lära mig om bloggdesigne!

Suck! Inte så lätt som man kan tro... Sitter och kollar lite på nätet andras bloggdesigne och vissa är RIKTIG RIKTIG COOLA alltså!!!! Satt och fundera om JAG skulle kunna fixa en sån grym designe.... Har fortfarande inte bestämt mig om jag klarar av det eller inte men jag är väldig envis så jag kan tänka mig att jag inte kommer ge upp förän jag klarar en någotlunda bra designe till sidan =) Ska blir kul =D
För övrigt, inget nytt i mitt liv inte... Hade sovmorgon igen... Borde egentligen sitta och plugga inför morgondagens dugga inom Organ Kemi men det är såååå mycket roligare att skriva i bloggen ;) Men nej, ska sitta och plugga sen.... Man vill ju komma nånvart, eller hur? =D
Hör av mig lite senare om hur det går med bloggdesignen och/eller pluggandet =D



TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0