Har bara ätit 150g keso light idag!!!! =S


Shit!!! Vet ni vad jag kom på??? Jag har varit såååå inte i att designa bloggen och att chatta med några kompisar som har lite problem att jag har totalt glömt bort att äta!!!!!!! Har ätit 150g Keso Mini på hela dan!!!! I för sig åt jag för 3 pers igår typ hahahaha Men ändå!!! Det gör inte rätt att man inte äter idag!!! Fy skäms på mig!
Nu ska jag laga lite kyckling och se vad jag kan fixa för att äta lite... Och så börjar CL-Matcherna snart också!!!!! =D


Kommentarer
Postat av: Sandra h

Svar; Hahaha oj det va en lång historia :) Men jag äälskar den filmen!! :) Du hade tur i oturen att du laddade ner fel dilm i så fall ;)

Fin blogg btw. Sköt om dig :)

2009-02-25 @ 22:23:08
URL: http://skinkpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0