Jag är den jag är och ingen annan!

Hej igen!

Då var man här igen... Men nu tänkte jag berätta lite om mig själv, bara så att ni lär känna vem denna blogg tillhör.


J.Casanovas är hon som skriver... är 22 år och pluggar molekylärbiologi i SU och trivs väldig bra med det. Plugget tar nog det mesta av min tid om man ska vara ärlig... Men är verkligen Serie-narkoman hehehe Tror nog jag kollar på de flesta serier som går att kolla på... och dem jag inte kollar på är endast p.g.a. tidsbrist! =) haha


Träning är något som jag brukade göra... dessvärre har det senaste tiden varit lite svårt att få till träning och allt annat att stämma... hoppas dock kunna ta igen det snart och få det till en rutin.


Singel är jag också! Inte för att jag direkt vill utan snarare för att jag inte hittat "mr-right" så är du där... WHAT ARE YOU WAITING FOR?!?!


Fotbollsintresserad... framför allt under EM/VM och med Spanska ligan! Är för övrigt från Spanien men har bott i Sverige över 13 år nu... så man känner sig även hemma här.

A ja... ska nog kolla på ett par serier nu... Jag kanske hör av mig lite senare people
TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0