NATURENSHÅRKURER - TEST 1.1

Jaha... tänkte bara berätta att idag började jag med min naturhårkurer tester!!!! Ska bli spännande att se resultaten :D känner mig redan som en försökskanin!!!!! *hihi* COOLT Ska ge varje hårkur 4 gånger på sig att visa vad den går för :D

Idag var den första testet då... och det blev "Turkisk yoghurt, honung och olja multivitamin"

Instruktioner för denna hårkur:

Blanda ihop en halv kopp turkisk yoghurt, ca 10g honung, ca 10 g olivolja (för bästa resultat extra Virgin) och 1 äggula. Massera in i håret, ta på en duschmössa eller plastpåse, låt värka i ca 30 min. Skölj noga och schamponera noga, försök att använda en mind schampo

Får berätta att mitt hår är väldig väldig väldig sliten och att denna kur kändes mycket bra för mig! Med blöt hår märkte jag ingen skillnad men medan jag höll på att föna den och när håret var torr.... GUD då märkte jag VERKLIGEN skillnad! Ser fram emot nästa hårkur och se om det blir ännu bättre =D

Bifogar bilder på mitt slitna hår... men den verkade må bättre idag =D Tack naturens skönhetsämnen!!!!



TAKE CARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0