NATURENSHÅRKURER - TEST 1.2

Jaha... detta är då fortsättning till "Naturenshårkurer - Test 1.1!!!  känner mig fortfarande som en försökskanin!!!!! *hihi* COOLT Ska ge varje hårkur 4 gånger på sig att visa vad den går för :D, denna hårkur har redan fått två försök på sig...

Idag var det andra gången för den första naturenshårkurer då ... och det var, som sist, "Turkisk yoghurt, honung och olja multivitamin"

Instruktioner för denna hårkur:

Blanda ihop en halv kopp turkisk yoghurt, ca 10g honung, ca 10 g olivolja (för bästa resultat extra Virgin) och 1 äggula. Massera in i håret, ta på en duschmössa eller plastpåse, låt värka i ca 30 min. Skölj noga och schamponera noga, försök att använda en mind schampo

Får berätta att mitt hår är väldig väldig väldig sliten och att denna kur kändes mycket bra för mig, dock tror jag att förra gången märkte jag större skillnad än nu! Med blöt hår märkte jag ingen skillnad alls men medan jag höll på att föna den och när håret var torr.... då märkte jag viss skillnad! Ser fram emot nästa hårkurstillfälle och se om det blir ännu bättre =D

Bifogar lite bilder om hur håret blev efter hårkuren :), jag vet jag vet mitt hår e jätte slitet!!!



TAKE CARE!!!

Kommentarer
Postat av: McLarenX

El pelo me gusta, pero tienes que cambiar de móvil xD

2009-02-26 @ 10:07:53
URL: http://www.mclarenx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0