NATURHÅRKURER - TEST

Hej hej!!!
Då e man här igen idag =) Tänkte bara skriva ett par hårkurer som jag har bestämt att testa och se vilken/vilka jag anser vara bäst! =) Eftersom jag anser att man måste ge det mer än en chans ska jag testa varje hårkur 4 gånger, vilket är ungefär 2 veckor / hårkur.

Hårkurerna jag ska testa är:

1) Turkisk yoghurt, honung och olja multivitamin
2) Banan och mandel hårbalsam
3) Avokado och oljebehandling för skinande hår
4) Näringsrika oljor, ägg och honung
5) Fettreducerande blandning
6) Honungsmelon
7) Ägg och olivoljevisp
8) Yogurt och honungförmjukande behandling 

Om ni har några andra bra tips på hårkurer; hör gärna av er så testar jag de också! =D

TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0