FLUMMISAR I LABSALEN!!! BILDER =)

Hahahaha gissa när jag gick från SU idag...... KLOCKAN 22!!!!! Vi var i labsalen tills 21!!!! och sedan flummade vi runt med Don Kärkes i en timme tills vi bestämde oss för att dra hem!!!!! Kan ni tänka er... vi började labba 13 och slutade 21!!!! OCH ÄNDÅ BLEV MIN LABB MISSLYCKAD!!!! (Tydligen värmde jag med för hög temperatur så det blev olja istället för kristaller... SKÖNT!!!! hahahaha Anyway, tänkte bifoga lite bilder om hur dagen var och lite senare, när jag hinner fixa det, ska jag även lägga in en video :D Fast videon får ni se imorgon eller nåt =D Här kommer några FLUMMbilder



Hahahahahah verkligen strike a pose bild alltså!!!! =D




KLOCKRENT!!!! Någon försöker likna mumien!!!!! =D




J.Casanovas labbrock!!!!! Med FCB =D sååååå snygg!!!! och jag ska fortsätta måla på den också! =D




MOGET!!!!! Gå in i dragskåpet!!! MOGET!!!! =D hahahahahaha




Saknar kommentarer till denna bild! Säger bara: Jag kommer få stryk av tjejen för att jag har lagt upp den men kunde inte låta bli!!!!! EVEL =D MOAHAHAHA =D



Anyway.... lägger kanske upp en video imorgon... skitrolig video som vi spelade in idag =D Men medans får ni nöja er med det *hihi* As always: TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0