Smått och gott!!!! =D


Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att kunna vara mig själv :D
Nämn något som gjorde dig ledsen igår:
Att min systerson fick åka in till akuten =(
Vad gjorde du kl 08 imorse?  
Var på väg till universitetet
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Bloggade lite
Det sista du sa högt?

"Du är den sista som kan be mig något"
Det senaste någon sa till dig:
"jag vet"
Vad har du druckit idag?
CHOCKLAD!!!!

Vad var det senaste du åt?
Brownie!!!!
Vad var det senaste du köpte?
BROWNIEN JAG ÅT hehe
Vad var det senaste du smsade?
"Vaken?"
Vem var den senaste du ringde?
Nenne
Vad är det för väder hos dig nu?
Växlande molnlighet
Låt just nu? 
Ingen, konstig nog
Vad ser du om du tittar till höger?
Mig själv :D (spegel)
Vad gör dig glad just nu?
Hmm bara vara =)
Vad ska du göra härnäst?
Sova
Humör just nu?
Glad
Kläder just nu? 
Mysbyxor (student 2007) och en svart linne

Kläder idag?
jeans, svart linne och rosa bolero
Längtar du mest efter just nu?
Att träffa mina vänner =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0