SOVMORGON!!!!! =)

Det var SÅÅÅÅÅ skönt att kunna ta sig en liten sovmorgon! =) Vaknade för cs 15 min ser och är verkligen utvilad måste jag erkänna! Så vad har jag för planer till idag då? Inte direkt jätte fashiga planer inte... Ska nog snart upp från sängen och äta lite frukist, lite näring måste man väl ändå få i sig ;)... Sen blir det att sätta igång med städning. Ska bli skönt när lägenheten känns fräsch =) Och lite senare ska jag försöka tvinga mig att plugga lite organisk kemi inför duggan nästa vecka... *suck*. Senare mot kvällen blir det nog fotboll på TV: F.C.Barcelona - Espanyol, tror det blir en lätt match men man ska försöka att aldrig underskatta motståndarna, eller hur? =)
Hör av mig lite senare om hur dagen går och lite info inför Barcelona-matchen för er som gillar fotboll! =D
TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0