TRÖTT!!!! TRÖTT!!!! TRÖTT!!!!!!!!!!

Har bara sovit 2,5 timmar i natt!!!!!!!! Undrar du varför??? DET UNDRAR JAG OCKSÅ!!!! Kunde nämligen inte sova!!! Anyway, var på föreläsningen som vanligt och det kändes som att jag höll på att somna (PÅ RIKTIG) under föreläsningen!!!! SJUKT!!!! Nu kom jag TACK OCH LOV äntligen hem!!!! Ska sova en timme och sen fixa min väska och dra till min sköna Lucia så vi kan fixa oss inför ikväll!!!! Tog flera sköna bilder på den EXTREMT tråkiga föreläsningen idag men hinner inte lägga upp dem nu... Ni får se de antingen senare idag eller imorgon =)
SOV GOTT!!!!!!! MMMMMMM Min SKÖÖÖÖÖÖNA SÄNG!!!!!! MY LOVERBED ;) hahahahahahaha




TAKE CARE AND SEE YOU SOON!!!! =D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kunde inte heller sova inatt...trött! Hoppas du får en trevlig helg! Fin bloggdesign!

2009-02-27 @ 15:50:58
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja de ska jag allt ta o kika på ;) Nee du, får jag som jag vill så kommer jag sitta här hemma o supa mej full på ett par cider :P haha.. Har haft så jävla tråkigt de senaste så de behövs lite alkohol nu!! Egentligen har jag som nyårslöfte att bara dricka när någon fyller år men min bästa vän fyller år på måndag så jag kan ju fira det idag :P

2009-02-27 @ 16:04:45
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Lucia

Hahah neej det ska du inte alls det, du ska komma hit hahaha!

Förlåt för att jag stressa dig babe, men du, du kan sooova o vila här,ska fixa lite mat o så!

Puss baabe!

2009-02-27 @ 16:18:39
URL: http://luc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0