BARCELONA 2 - ATLÉTICO DE MADRID 1 =D VILKEN MATCH ALLTSÅ!!!!!!! HALV LEK!

Sitter och kollar på Barcelona - Atlético de Madrid... för er som kollar på fotboll vet ni ju säkert att Barcelona har haft 2 dåliga matcher nu i rad... i CL oavgjort och förra helgens match föust mot Espanyol, som för övrigt ligger sist i ligan.... Och så nu var det match igen... och mina funderingar var: Kommer de komma in på plan med tvekan eller som vinnare.... mitt svar fick jag redan efter de första minuterna med bekräftelse i min 19' med Henrys mål (som för övrigt var det han som kvitterade i CL tack och lov).... Och snart kom även 2-0 med Messi, en av dem bästa spelarna i dagens läge.... Atletico reducerade i min 32' och matchen gick till halvlek 2-1 till Barcelona =) AS BRA MÅL!!!!! Grym match värd att se!!! Och snart börjar andra halvleken så för er som inte har följt den... SÄTT PÅ TV4 SPORT OCH KOLLA PÅ ANDRA HALVLEKEN!!!!!!!!!!! =D


TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0