Helgsammanfattning!!!

Hej hej!!! Har haft sååå mycket för mig att jag inte kunnat skriva!!!! Men nu är det söndag kväll och så kände jag för att skriva lite... So here I am =D
Hur har min helg varit då?

Fredag var det tenga... gick si och så.... nja... snarare dåligt men men!!!! hehehehe ska säkert göra omtentan på lördag så önska mig lycka till people!!! =D

Lördag var det lite pysseldag... det hela började med att jag städade mitt rum... och så såg jag min lampa som ropade på mig "häng upp mig Jessica*.... Sure, why not tänkte jag.... BIG MISSTAKE!!! REALLY BIG!!!! För det första när jag hade tagit ner den dåvarande lampan insåg jag att det bara var ett hål på taket.... Oops jag behöver ha två hål så man behövde borra...... men vi har ingen borr hemma så jag tänke... äh skitsamma jag tar upp lampan och sen när jag har skaffat borr så tar jag ner den och tar upp den igen på rätt sätt.... Bråkade med lampan i flera timmar tills den ÄNTLIGEN var uppe.... men så hängde den för mycket! Crap... Iaf... fick låna borren av en tjejkompis och när jag skulle ta ner lampan SÅ FICK JAG INTE NER DEN!!!!!!!!!!!! Skruvarna satt så in i helvete hårt!!!! Helt omöjligt... Tvingade en kompis att komma över så tog han ner lampan åt mig men det var så sent så jag kunde inte be honom att borra, grannarna skulle ha mördat mig. så jag har ingen lampa tillsvidare =( snyft

Söndag... Vaknade runt 9 tiden... duschade! Såååå skönt att duscha på morgonen hehehe och så gick jag på dejt ;) hihi LOL Sedan kom jag hem och mådde lite dålig så jag sov ett tag och sen var det tid för FOTBOLLL!!!!!!!!!! Barcelona - Malaga!!!! OJ OJ OJ VILKEN MATCH!!!!! 6-0 Slutade den!!!!! =D Kollade lite mer på fotboll och så fotbollskanalen på 4an också.... Men nu är det dags att sova så.... BONA NIT!!!!!! =D



Take care!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0