SHOPPING I VÄLLINGBY PLUS STÖDJA HJÄRT & LUNGFONDEN! VÄRD ATT LÄSA!

Idag har det varit en nonstop dag... Vaknade tidigt och kunde passa på att städa lite... Därefter åkte jag med min bästa kompis, Güllis, till Vällingby! =) Det var jättekul... Shoppade lite... Inte så värst mycket dock. En grön tröja, vit linne och lite nagellack =) Dessutom var jag med att stödja Hjärt och Lungfonden i Gina Tricot!

Här ser ni lite bilder på dagens shopping =)




FÖR ER SOM OCKSÅ VILL STÖDJA HJÄRT OCH LUNGFONDEN KAN NI KÖPA EN PIN I GINA TRICOT FÖR 25 KRONOR! DEFINITIVT VÄRD PENGARNA!


Därefter gick jag över till min syrra för att umgås lite med mina små huliganer, som då har vattkoppor hehehe Och nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem! Imorgon blir det heldag på labb..... SUCK!!!!!!


Anyway, nu ska jag äta lite och duscha... hör av mig lite senare!!! Idag kör jag på Naturens hårkurer test 1.3 =)

TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0