Ska på minnesstund =( Och jag är hur trött som helst! =(





Gick och lade mig hyfsat sent igår.... och det borde jag inte ha gjort! Nu är klockan 8:30 och jag måste upp, fastän jag inte orkar.... Ska nämligen på minnesstund... Min svågers farfar dog nyligen så vi ska på hans minnesstund och jag kommer se ut som en zoombie av trötthet... SMART eller hur?! (NOT)

Anyway... ska upp nu och klä på mig och fixa mig... Hinner jag så hör jag av mig igen innan jag går till kyrkan, men vi får se för jag lär nog vara extrem långsam eftersom jag känner mig så trött... SUCK

TAKE CARE!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =) Du kan ju alltid lägga till mig på bloggkoll =) Jag har bloggat längre än 5 - 6 månader men på en annan blogg där jag bloggade i typ ett år. someoneunspecial.blogg.se =)

2009-03-01 @ 09:15:57
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0