TILL MINNE AV HEATH LEDGER!!!!!!!

Hej allihopa! Allt väl?
Som många av er kanske vet så var den 23 februari Oscarsgalan och Heath Ledger utdelades pris för bästa manliga biroll (Jockern i "the dark knight") Jag måste säga att jag har sett hans filmer FLERA gånger och har vissa favoriter som jag kan ha sett nästintill 20-30 gånger (jag vet, sjukt... orka kolla på samma film så många gånger hehe =)). Bland dem är då "10 orsaker att hata dig", "en riddares historia", "bröderna Grimm" och "Casanova" favoriterna...

Så med detta sagt kändes det nästan som självklarhet att göra en lite collage med några bilder av hans filmer och posta om det i min blogg, som ett minne till honom. Hoppas ni även gillade Heath Ledger och att ni också kommer ihåg hur bra hans filmer var.
Kommentera gärna vilken/vilka filmer av honom ni tycker bäst om eller annat om honom om ni så önskar


 

KEEP HIM IN MIND!!!!



TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

han var sååå snygg!

2009-03-01 @ 19:14:09
URL: http://zaander.blogg.se/
Postat av: Daniella

Han var så otroligt duktig. Jag gillar verkligen en riddares historia, fast egenltigen alla filmer! Men bäst är han ju faktiskt i batman :-)

2009-03-01 @ 19:16:39
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Anki

haha oh ja hans röst var inte att leka med. inte hans leende heller :P

2009-03-01 @ 19:23:28
URL: http://zaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0