VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT ATT BE OM FÖRLÅTELSE? =(

hehehehehe nej alltså... ibland har jag FÖÖÖR mycket medelhavstemperament!!!! Jag fick lite problem med mitt labb idag och kände mig sååå frustrerad och retsam.... Så det slutade med att jag totalflippa och börja halvskrika (snarare höja rösten) på min labbassistent =S Sen lackade jag och lämnade labbsalen.... När jag väl hade lugnat ner mig så gick jag tillbaka, slutförde labbet och.... BAD OM FÖRLÅTELSE! Kände att det var så pinsamt... Och dessutom har jag jätte svårt att be om ursäkt... vet egentligen inte varför men har jätte svårt för det... Anyway, det slutade bra iaf tack och lov =)


TAKE CARE!!!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Modigt att be om förlåtelse.. även om det känns så pinsamt

2009-03-07 @ 09:32:18
URL: http://oliviacuty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0