CHOCOLATE TO DIE FOR!!!! DREGLAR!!!!

Alltså.... kan inte säga speciellt mycket för min mun är full av dreggel hehehe okej det där lät lite... hmmm inte bra men ni vet nog vad jag menar... Var och tränade idag och så nu e jag sååååå chockladsugen och de här UNDERBARA CHOCKLAD hjälper inte!!!! hehehehehe

Chocklad-ängel!!! SÅÅÅÅ FIN!!!!!


CHOCKLAD SKOR!!! SÅÅÅÅÅ COOLA!!! MASSA OLIKA MODELLER








Chocklad ros

kan tänka mig att den här e photoshopad men den ser så smasken ut ändå ;)


CHOCKLAD FRIERI!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT!!!!! =D


CHOKLADBIL!!! Antar att utan motor för annars skulle den smälta av värmen ;)
(jag vet dålig skämt hehe)




Chocklad drake! Den påminner mig som en spansk drake...
San Jordi i el drago... Eller San Jorge y el dragon =)
(Göran och draken.... finns ju en i gamla stan)


Teknologichocklad någon?


 

Chocklad hästar är alltid goda... eller nej vänta det var ju chockladkaniner som var det... hmmmm äh häst eller kanin det är väl ungefär samma sak eller hur? ;) hehe


Jag tycker Gröna Lund borde göra en sån här!!! tycker inte ni det? ;)


Chocklad till honom =D verktygslåda som han kan smaska med ;)


Vem säger att pennor bara är till för att anteckna? Här är de också till för att äta!!!! =D

 


CHOCKLAD HUS!!!! DEN VITA DELEN VERKAR VARA GOOOOD VILL HA VILL HA VILL HA CHOCKLAD!!!!!


Nåväl... ska softa lite framför TVn och kanske sova en liten stund... gick och lade mig assent och vaknade jätte tidigt för vi skulle gå och träna!!!! Vi kanske höres lite senare

TAKE CARE AND EAT CHOCOLATE ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0