Den osynlige mannen slår till igen ;)


Den här tyckte jag var asbra gjort =)


Inte såååå bra gjort men ascool med två personer ju hehe


Den var också bra gjort men inte av de bästa



Midjan neråt: AS BRA GJORT
Midjan uppåt:... inte lika bra


Den tyckte jag om =)


Nja.... varken wow eller vad dålig, måttlig


Nja... inte av de bästa han har tyvärr ;)



Duger väl?


Anyway, nu ska jag klä på mig, sminka mig och dra ut... ska till universitetet och sedan ska jag till biblioteket, hämta en FET TJOCK STOR OCH TUNG bok som jag reserverade.... plugg ni vet.... därefter ska jag fixa min bästa kompis till en riktig HETING =) Hon ska på jobbfest typ hehehehehe

Hinner jag innan jag drar så tar jag dagens outfit bild okej? Lovar inget dock hehehhee brukar vara FÖÖÖÖR tidsoptimist!!!!

TAKE CARE AND BE HAPPY!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0