HAHAHAHAHAHA Asbra skämt om flickvänner!!!!



HAHAHAHAHA Har egentligen inte mycket att säga, låter bilden tala för sig själv :D jag tyckte den var jätte rolig!!!!!! =)

Kom för övrigt nyss hem... Vart med morsan och syrran på chockladinpackning i Sparadiset =) Vi tog lite bilder men morsan har med sig kameran så bilderna får vänta till lite senare =)
Nu är jag såååååå trött och avslappnad att jag ska hoppa in i sängen en liten stund!!! Ska bli såååå skönt!!!! Hade världens konstigaste dröm i natt (få se om jag kommer ihåg att berätta det för er sen)...
När jag vaknar ska jag försöka blogga med bilderna i Sparadiset och förklara exakt vad det var vi fick och sen ska jag försöka fixa min mammas nya tröja, designa den dvs.

Ha det gott älsklingar ;)

TAKE CARE AND DON'T FORGETT TO SLEEP ;)


Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha typ sant!

2009-11-04 @ 16:22:17
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0