Imorgon är det redan måndag... ångest

Redan söndag... måste erkänna att helgen har gått tok för snabb! det känns som att det var fredag igår och plötsligt är imorgon redan måndag.... Vart har min helg tagit vägen??? A ja... imorgon blir det en massa plugg tror jag.... fast har ingen motivation. Känns lite jobbigt eftersom jag börjar ifrågasätta om jag e på rätt utbildning... what if this is not right for me? Har grova funderingar på att byta utbildning.... men som ALLTID är jag rädd att göra fel.... Ibland önskar jag att jag kunde sluta överanalysera allt!!!!!! irriterad på mig själv ibland ;) hehehehe Anyway, orkar inte skriva speciellt mycket mer nu för jag mår fortfarande inte bra efter helgen hehehehehe Kanske hör jag av mig imorgon ifall jag är piggare hehehehehe =)



TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0