JAG VILL RÄDDA LIV! JAG ÄR MED I DONATIONSREGISTRET!!!! ÄR DU?

Jag har länge velat registrera mig för att donera mina organ om jag skulle dö... Men det är något som jag inte har gjort på grund av att jag inte har vetat HUR jag ska göra det... Ni vet en sådan sak som man säger "någon dag ska jag göra det" pga att man tror att man har all tid i världen.... men vad händer om man inte har all tid i världen då? Fick veta av en kompis som precis hade gått med i donationregistret hur man skulle göra och nu är det äntligen gjort!!!! JAG ÄR MED I DONATIONSREGISTRET!!!!! Min familj kommer inte behöva ta beslutet om jag ska donera organ eller inte! Jag har tagit min framtid efter min död i mina egna händer!
Varför skulle man vilja donera organ? Enkelt! Vad ska du med dina organ till om du är död och inte kan anväda dem? Vill du inte ha möjlighet att förändra någons liv efter din död? Att din död inte har varit förgäves? 




JAG VILL RÄDDA LIV!!! JAG ÄR MED I DONATIONSREGISTRET!!!




Vill du veta mer om donationsregistret gå in på:
http://www.donationsradet.se/templates/DR_Page____356.aspx

och vill du gå direkt till donationsregistrets hemsida och registrera dig som donatorn kan du gå på direktlänken nedan:
https://forms.infraservice.tietoenator.com/formservice/formDownload?serviceName=sos_donation_anmalan_i_knd


TAKE CARE AND THINK ABOUT SAVING LIVES




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0