J.Casanovas au chocolate =)

Hej hej!!!! =)
Sitter och kollar på Grey's Anatomy men nu är det ju paus så jag passar på att uppdatera =) Tänkte lägga in lite bilder som togs under dagen, vi var på Sparadiset och fick på oss en massa chocklad :) Det var jätte kul men del kliade JÄTTE mycket när man inte fick klia sig hehehehehehe


I tunnelbanan på väg dig... JAAAA Jag vet jag ser helt förstöd ut!!!! till mitt försvar så sov jag inte så värst mycket (eller bra) +var helt osminkad hehehehe Så klaga inte ;)



När vi satt och vänta i dreas relaxrom =) Jätte skön gunga de hade faktiskt!



En till bild i relaxrummet =)



Och där skulle behandligen börja... Fast vi hade fortfarande inte chocklad på oss :D hehe



Hmmmm någon som vill äta? ;) hehehehehehe




*MUMS*



Jag hade redan hunnit duscha men min syster var på väg in!!! =)



Det var jätte mysigt =)



Fyndiga med att måla rören i brunt =)


TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0