Nya modeller sökes till Glitzy!!!!

Hej hej!!!!
Tänkte bara berätta lite snabbt för alla som är intresserade att genom Glitzys nyhetsbrev fick jag veta att de söker nya modeller!!!!!! Jätte kul ju!!!! =) Om du tror att du har vad som krävs för att lyckas som modell så varför inte ta chansen och börja som modell hos en stor klädföretag?
Det ända du behöver göra är att maila de bilder och info om dig! Det är ju hur lätt som helst!!! LYCKA TILL!!!!!



Ni kan gå in på deras hemsida www.glitzy.se för att se vem de är som företag, dessvärre står det ingenting på deras sida. Detta kan bero på att det bara är människor som prenumererat på deras nyhetsbrev som får tillgång till den informationen... Och alla ni som läser min blogg så klart ;) Jag delar ju med mig hehehehe




TAKE CARE AND DARE TO TAKE CHANCES!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0