Top model 12 - 11e avsnittet. Portfoliobilderna + Behind the scenes

I kväll satt jag och titta på avsnitt 11 i TOP MODEL sässong 12 och det var då dags för en till tävlande att åka ut. FO var tjejen som åkte ut och tänkte passa på att lägga upp hennes sista portfoliobild i tävlingen


Kolla matchomannan längs bak hehehehehehehe



Och så klart lägger jag även upp de otrolig snygga andra foto från veckans avsnitt:


Teyona fick bästa bilden där här veckan. Man såg på henne att hon var extremt bestämd och jag tyckte också om hennes prestering under fotograferingen. Bra gjort =)


Okej den sliskiga mannen bredvid e verkligen sliskig.....



På andra plats kom lilla Allison med hennes STORA ögon. Tyckte bilden blev assnyggt men fattar inte varför de censurerade hennes AS på TV! Så farligt är det väl ändå inte liksom!!!!!


Machomannen IGEN!!!! heheheh och kolla in afro håret med gitaren!!!=D



Dommarna snackar ofta om hennes HETA kropp och visst hon har het kropp men tycker inte det är SÅÅÅÅÅ WWWOOOWWW som de alltid säger... mmmmmm Skumt! Iaf, vekcnas tredje plats gick till: Aminat


Och nära att åka ut var Celia men lyckades ändå rädda sig genom att dommarna skickade hem FO... Dock har hon fått mycket kritik och hon måste börja göra bättre ifrån sig om hon vill komma något vart!


Okej den mörka till högre ser ut som en docka... creepy!






Och så passar jag på och lägger lite BEHIND THE SCENES bilder från avsnittet också:









TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0