Zero is not a size - andra linne som jag målar =)

Ja... jag hade på mig min underbara egendesignade linne här om dan och gud vad folk kollade på mig!!! Man fick såååå mycket uppmärksamhet! =) Och det var t.o.m några som frågade vart jag hade fått tag på den =) Då sa jag att jag hade designat den själv och de blev jätte imponerade. Det var askul.

Min syster blev kär så fort hon såg den så hon har tvingat mig att göra en till henne! Gjorde den idag =)


Precis innan jag skulle sätta igång med linnet =)


Och så här blev den när den var klar =D Vad tycks?


Min mamma vill också ha en!!!! fast på henne kommer det stå något annat... Kan inte säga VAD än men jag lovar att jag visar när den är klar ;)


Och så har jag min bästa kompis som såg en bild på en nydesign i min mobil och gillade den jätte mycket så hon tvingar också mig att göra en till henne!!!! hehehehe + att jag vill göra några till till mig så jag har MASSA pysslande att hålla på med de närmaste dagarna =)




TAKE CARE AND REMEMBER: ZERO IS NOT A SIZE!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

tufft

2009-11-05 @ 20:50:46
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0