5 saker som irriterar mig om..........




5) Att folk inte reser upp sig för äldre!
Seriöst jag vet att det är asskönt att sitta hela vägen i tunnelbanan! Inget kul att stå upp ju... Men seriöst tänk lite! När man är äldre orkar inte bena stå lika länge och de får ju ont. Får DINA UNGA BEN ont? Nej bara din lata ASS som vill sitta!!!! heheheheheh Så kom igen, börja ställa er upp och låt äldre sitta!!!!! (ni kommer ju bli äldre någon dag ju)


4) Att behöva mosas som en ask sardiner!!!! (spansk utryck för den som undrar *haha*)
Inget illa menad men finns det något kul med att ha någon främlings hand precis i ens arsle eller? Eller behöva stå så nära en människa att man ser ut som om man juckar mot dem!!!!! INTE DIREKT SEXIG!!! Och dessutom jag som e så fucking kort ofta får folks armhålor i ansiktet på mig!!!! GRRRR SÅÅÅÅÅ FRÄSCH ELLER HUR?!


Okej kanske inte direkt LIIIIIIKKKKKKAAAAAA fullt som i Japan men ändå!!!! Nästan! ;)


3) Att folk inte bryr sig om att andra inte får komma in
Seriöst imorse var det fullt i mitt tåg när jag var på väg till SU... Men det var BARA fullt vid utgången inte vid gångarna, där var det tomt. Blev lite lack när man såg att folk inte kunde komma in för några lata utgångsmänniskor inte orkade röra på deras fläsk och gå lite längre in!! Skärpning! WHAT GOES AROUND COMES AROUND! KARMA PEOPLE KARMA!! Någon dag kommer det vara NI som inte får komma in för andra fläskiga människor inte orkar röra på valkarna!


2) Att föraren kör som om han/hon fått förartillstånd PÅ TIVOLI!!!!!
Alltså finns det något värre än värsta accelerationen och värsta bromsningen där man nästan flyger ut från vagnen????? Vart fan har de fått lära sig att köra egentligen?????


Och sist men inte minst.......


1) FFFÖÖÖRRRSSSEEENNNIIINNNGGGAAARRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag, som vanligt, var tunnelbanan försent!!!! Alltså vi betalar sjukt mycket cash för att få åka med SLs kommunaltrafik för vad? För att ofta få vara sen????? Finns inget som irriterar mig mest än att gå ut med GOD tid och ändå komma sen pga trafik signal stopp fel eller whatever!!!!!!! GRRRRRR

SL
Bild lånad från www.sl-suger.com =) *LOL*




Så, där var dagens "5 saker som irriterar mig om"....

Frågan är bara:
IRRITERAR DEM OCKSÅ ER???

TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

usch, jag avskyr när folk vägrar flytta på sig så att man själv får plats!

2009-10-27 @ 15:17:37
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0