5 saker som irriterar mig om...





Då var det dags igen! Dags för dagens: "5 saker som irriterar mig om..." och idag är det BIBLIOTEKET!!!!

Som ni kanske har märkt tillbringar jag en hel del tid i biblioteket nu, pluggar inför en tenta som jag ska ha om ett par veckor... Så det finns en hel del som irriterar mig när jag sitter och försöker plugga.

5) Att det är så kallt!!!!
Fattar inte varför det ska vara så kallt på biblioteket... vadå snålar de med värmen för att folk ska låta böckerna istället för att sitta och läsa de där eller? Jag brukar sitta med min STOOORA halsband som "täcke" och ändå frysa hehehehe SÅÅÅÅÅ irriterande!

4) Folk som snackar högt i biblioteket!!!!
Jag ska inte ljuga... JAG ÄR EN AV DE SOM SNACKAR HÖGT!!!! Men när andra gör det är det sjukt irriterande!!!!! Så människor... SHHHHHHHHHH

3) När man inte kan koncentrera sig för att det är för tyst!!!
Har ni varit med om det någon gång? Man sitter i bibblan och det är dödstyst ingen som gör ett piss.... känns om att man inte ens vill andas för att inte störa folk... Och så kan man inte koncentrera sig för man börjar kolla på varför andra är såååå tysta hehehehe

2) Musik
Blir så lack på folk som sitter och lyssnar på musik med så hög volym att övriga biblioteket skulle kunna ha party!!! Visst, du må ha bra musiksmak men inte behöver vi ALLA höra det eller?!

1) När folk säger SHHHHHH till mig!!!!
hehehehe Okej, I get it!!! Jag pratar högt och det är irriterande men vem fan e du för att komma och säga "shhhh" till mig? Seriöst man kan faktiskt säga på ett snällt sätt... Tycker inte ni det?

Och där var dagens 5 irriterande saker om Biblioteket :D Imorgon blir det fler irritationsobjekt hehehehe
Nu ska jag försöka plugga lite :D



TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0