5 saker som irriterar mig om....



5) Man måste laga mat
Man kan inte bara vara ute och gå in någonstans och äta.... Visst, man kan faktiskt GÅ UT och äta men då är man ju inte hemma och saken e att det irriterar mig när jag är hemma

4) Att jag ständing irriteras på grannarna
Våra grannar är jätte irriterande! De klagar hela tiden! Och jag blir såååå irriterad på det! Fuck off!!!!

3) Att soffan är SÅÅÅÅ lockande
Alltså det blir svårt att få saker gjorda hemma hos mig för soffan är SÅÅÅÅÅ lockande!!! Och det blir lätt irriterande!!!

2) ATT DET ÄR SÅÅÅÅ VARMT!
Jag förstår verkligen inte det men det är rent bastu hemma hos oss!!! och det är inte bara jag som tycker det!!! När folk kommer över så kvävs de!!!! (jag har dock redan blivit van hehe)

1) JAG BLIR SÅÅÅÅÅ RASTLÖS!!!!!
Jag vet, det finns massa saker man kan göra... Kolla på TV, kolla på serier på Internet, surfa, blogga, laga mat, lata sig.... Men grejen är att jag ÄNDÅ blir rastlös och uttråkad av allt!!!!!

Sammanfattningsviss: IRRITERAD PÅ ATT VARA HEMMA!!!!!!!!




TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0