5 saker som irriterar mig om....

HEJ HEJ!!! =D

Jag är rätt så LÄTT att irritera och det är en MASSA grejer som irriterar mig!!!! *HIHI* Eftersom folk runt omkring mig säger att det är så mycket som irriterar mig och de är liiiiiiiiiiiite trötta på att höra mig snacka om sådan som irriterar mig så ska jag istället börja skriva om det!!!! Ska försöka skriva 5 saker som irriterar mig om ett speciellt ämne varje dag... Vad sägs om det? =) Undrar hur många dagar jag lyckas komma på irriterande saker :D hehehehehehehe Ska börja idag med det fast lite senare... Har dock redan första ämnet, något som irriterade mig redan när jag var på väg till universitetet!!!!! Kom in lite senare för att se vad :D

TAKE CARE!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0