ÄNTLIGEN HEMMA + Dagens outfit

hehehehe ÄNTLIGEN är jag hemma efter en LÅNG dag på universitetet!!!! Nu har jag ätit lite, var vrålhungig, ska skriva detta inlägg och sen ska jag softa framför TVn!!!! Gissa vad morsan gjorde igår? Renstade förrådet... och vi hittade massa grejer som jag inte har använt sens evigheter hehehehehe Det e ju coolt det liksom =D
Anyway, här är dagens outfit iaf.


Kofta från HM (Vi hittade den i förrådet)
Linne från H&M
Jeans från Killah
Stövlar från Bianco (hittade de i förrådet)

Vad har ni gjort idag då?

TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Angel

sv: jajamensan jag pluggar marknadsföring på högskolan dalarna. Just nu befinner jag mig en termin i tyskland som erasmus :) Sjukt kul! Vad pluggar du?

2009-10-26 @ 21:46:39
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Classy

De va så lite så :) Haha, tack! Ja det är verkligen underbart att ha hund! Aj då, varför inte? Jag bodde också hos min mamma när jag skaffade min, i början va det lite knepigt att övertala henne men tillslut kunde hon inte säga nej. Oftast tror ju föräldrarna att man lägger på ansvaret med att ha hund på dom, det har jag aldrig gjort. Visst har hon hjälpt mig med henne men det är alltid jag som tagit hand om henne all by myself!

Vad skulle du vilja ha för vovve då? :)

Snygg outfit föresten :)

2009-10-26 @ 23:01:58
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0