Dagens fundering! Varför är alla alltid så sura på tunnelbanan?

Satt i tunnelbanan imorse, på väg till universitetet och vart jag än kollade så var det bara sura min på människor! Okej jag fattar kanske inte världens roligaste grej att sitta i en tunnelbana på väg till whatever tidig på morgonen men ändå!!!! le lite för fan!!!!! Det skadar väl ändå inte eller?!
Själv går jag alltid runt som en babyanarse och skrattar åt allt och inget hehehehe så tråkig annars 30 min i en tunnelbana med surande minen runt sig hehehehe lite kan man väl garva åt... Förresten? Är det bara jag som skrattar åt skumma människor i tunnelbanan?????? =D

                                                                     TAKE CARE!!!

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0