Holidays are coming!!! =) And so is Coca Cola as every Xmas =D

Jag e kvar i biblan men ska tagga hem nu... det är kallt och det är mörkt och jag sitter med min Cola Zero och vad tänker jag då på?????? HOLIDAYS ARE COMING!!! Jag har redan lust att de börjar med Coca Cola reklamen för då vet man att det börjar bli jul!!!! =) Har samlat ett par Coca Cola XMas klassiker till er! ENJOY!!!!

Coca Cola, isbjörnar och pingviner :D AS SÖTA JU!!!!!





70-tals Coca Cola reklam - "I'd like to teach the world to sing", Egentligen inte en xmas reklam men cool att den e så gammal liksom....







Coca Cola Holidays are coming 1






Coca Cola - Holidays are coming version 2008, lång version BÄST =)



Vilken tycker ni bäst om???? Längtar ni till julen redan? =D


TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0