KUK I SKINKA ISTÄLLET FÖR KOKT SKINKA? HAHAHAHAHAHAHA

hahahahaha jag dör av garv alltså!!! Sitter fortfarande i bibblan och "pluggar" men tog 10 min paus och surfade lite i google och gissa vad jag hittade? En fel etikett där det stod KUK I SKINKA istället för KOKT SKINKA!!!!! Hahahahahahhaha snacka om att det kan bli fel alltså! Tänk om en 6 årig hade tagit upp det, sprungit till sin mamma och fårgat:
-Mamma, mamma vad betyder kuk i skinkan?
Och mamman svarar.... ehmmmm va? vart har du fått det från
- Det står i skinkpaketet mamma
hahahahahahahahahahahaha kan det bli roligare än så??????


TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Classy

Haha, klockren bild! :P

Haft en bra dag?

2009-10-26 @ 16:56:48
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Angel in Deutschland

hahahahahahah!

Jag måste erkänna att jag faktiskt älskar att sitta i bibliotek och plugga :P

2009-10-26 @ 16:59:16
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0