massa kreativa Halloween reklam! =)

Halloween + Ben & Jerry = There's no ice cream like this in the after life...


Burguer King ville inte vara mindre och fixade till dena... ehmmm Fina? bild hehehehe


Heineken har massa Halloween reklam alltså!!! Här är några av dem:

   

 


M&M har också massa Halloween reklam =)

 

 


mmmmmmmmmm jag blev såååå sugen på pizza!!!!!! Halloween + pizza hut =D


Trick or Treat? volkswagen


Fisherman's Halloween


Guinness =D Reveal you dark side


THIS HALLOWEEN.... DON'T DRINK AND DRIVE PLEASE!!!!!!!!


TAKE CARE AND.... BUUUUUUH =D


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Vilka roliga bilder jag hittar här hos dig hela tiden :)

Ben & Jerry´s skulle sitta fint!Ska försöka ta mig förbi derass bar på söndag och kolla efter ny smak!

*

Det blir några utgångar, middagar och bio biobesök för mig! Med start i morgon! Tur att det händer något kul mitt i all depp!

Ha en toppen kväll!

2009-10-30 @ 23:09:40
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0