Såååå skönt att ha spotify!!!! Har ni också?

Är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ utråkad!!!!!!!... sitter i bibblan i SU och pluggar om cellsignallering.... KKKUUULLL ... eller inte hehehehehehe Men under tiden sitter jag och lyssnar på sköna playlists från Spotify och det gör att det går lite smidigare ;) Ska nog sitta inlåst i biblans som en babyanröv framtills 17-18 tror jag.... tenta kommer snart och ligger SÅÅÅÅÅ mycket efter!!!! SUCK!!!!! Vet ni vad min räddning är?

  = PLUGG!!!!!!!

Skulle nog aldrig klara av att plugga längre utan min Spotify och Cola!!!!!!!!

Nej, nu ska jag fortsätta plugga men ni får ha det såååå nice! Haft en bra dag? Pluggar något?

TAKE CARE!!!




Kommentarer
Postat av: Putte

Gott md cola zeeeroooo

2009-10-26 @ 14:21:56
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0