This is it! - M.J - R.I.P King - Premiär idag 28/10/09

Ja... Då var det dags! Idag är det premiär för Michael Jackson's - This is it!
Som ni alla vet skulle han göra en sista turné men dog under repetitionerna... Nu kommer han på bio så att alla kan se hans sista dagar. Tydligen (enligt Metro) ska filmen bara visas på bio ca 2 veckor och snabbt komma ut i DVD (innan julhandeln)... Lite drygt att man bara tänker på pengar när det gäller att sätta fram en strategi om hur länge filmen skulle visas men jag kan förstå på sätt och vis. Hur som helst är det en film som jag ser fram emot, har alltid älskar Michael Jackson och blev väldig ledsen av hans död =( R.I.P King of Pop R.I.P

För er som undrar ser bioförsäljningen i Stockholm ungefär så här (bild tagen klockan 07:20)


Hur kan man ha en -1 i försäljning undrar jag? =S

Lämnar er med lite sköna musikvideo från MJ, enyoj! (Har inte tagit med de allra vanligaste utan försökt ta andra mindre kända låtar som e grymma av honom =) Så ingen Thriller, Billy Jean eller Beat it hehehehe

 Remember the time



Who is it



Jam




Ghosts



Jag skulle vilja lägga upp nästan alla av hans låtar men då kommer jag aldrig hemifrån heheheh Måste till universitet nu.... Men innan jag går, en fråga:

VILKEN ÄR DIN FAVORIT MICHAEL JACKSON LÅT AV ALLA HANS LÅTAR????

TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0