Vad betyder ditt namn? Idag: Jessica

Tänkte börja skriva ibland om vad olika namn betyder.... Självklart börjar jag med mitt eget namn= Jessica!



Betydelse:
Dotter av Gud (Jessa)
Av slavisk ursprung
Variant: Jésica

Karakteristiska drag:
kreativ, vill åstadskomma mycket och självständig
Kommer alltid på nya projekt där hon lägger massa energi och vilja
Är en äkta vän som man kan lita på

Kärlek
Lockande, trogen och förstående

Kända människor:


Jessica Simpson                               Jessica Alba                                  Jessica Biel


Vill du veta vad ditt namn betyder? Skriv till mig så lägger jag upp ditt namn också! =D

TAKE CARE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0