Värdens bästa retuscherade bilder


Vem kommer vara snabbast tror nig?



Släcka eld med vatten...


Någon som har lust att simma?


Någon som äntligen kommer ut ur skalet. Det har man velat göra länge



Någon som vill äta med fötterna?


Jag gillar den här retuscheringen... Den e asbra gjort alltså! =D NICE WORK!


HEHEHE läser ni också tidningar/böcker när ni sitter på toa?



Du kanske tycker att du är hårig men vissa är HÅRIGARE! ;)


Jag gillar denna skarp och tycker den har väldig mycket historia bakom sig... Den är provocerande och kontroversiell också och det gillar jag! Jag är INTE för USA.... Dock inte heller HELT emot... Men tycker inte man ska tysta ner saker!


Någon som vill åka??? För det vill inte jag!!! AUCH säger jag bara!


Vad mysig det skulle vara om det ändå gick att segla på att blad eller hur? =)


HAHAHAHAHAHA Den här är bara sååååååååå söt!!!!! =D



TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: maddie

coola bilder!

2009-10-29 @ 21:54:57
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Jag gillade bild 2 & 4 bäst!

Härligt det där med huden!

2009-10-30 @ 00:03:00
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0