ZERO IS NOT A SIZE!!! Svältdieten!

Kan verkligen inte släppa det här med ABC-dieten… har gått runt och berättat det för folk hela dan och kan verkligen inte släppa det! i genomsnitt 234 kcal/dag!!!! Kom att tänka på ett avsnitt av ONE TREE HILL, serie som MÅNGA ungdomar gillar, där Brooke, mitt i en fashionshow, bestämmer sig för att låta Millicent, hennes assisten gå ut i mitt i ”runway show” med en tröja där de har uppmärksammat att ZERO IS NOT A SIZE!!!! Och hon har SÅÅÅÅ rätt så! Kände för att berätta det för er!

Om jag inte visste att det skulle skada min hälsa rätt så mycket skulle jag göra ABC dieten och spela in mig varje dag och berätta hur jag mår… Jag är rätt så säker på att jag skulle må psykisk och fysisk kass!!!! Mer unga tjejer borde inse det! Så synd att de tror att det är bara de som inte klarar av dieten inte för att den e så pissdålig utan för att de inte har styrkan som krävs.



TAKE CARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0