Jessica är sjuk!!! =(

Min kära kompis Gül sa till mig medans vi var i Alanya: Jessica, sov inte med ACn på, du kommer att bli sjuk..........
Envis som en åsna, som jag då är, vägrade jag lyssna. Det var såååååååååå skönt att sova med ACn på när det var såååååååå sjukt varmt i Alanya..... So anyway, back to the point... Gissa vad som har hänt då? Jo kanske inte så konstig att gissa men men.... JESSICA BLEV SJUK!!!!!!

Jag borde såååååååå ha lyssnat på Gül =(



Dags att sova iaf... ska till universitetet imorgon... första gången sedan juni!!!!! ush!!!! =D God natt

 TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

jag blir alltid sjuk efter jag har rest nästa.. och det är också av ACn.. :S lyckades klara mig utan AC i 5 dagar sist men de två sista dagarna hade vi den på. vilket inte var så smart, kom hem super sjuk :( Alanya är ju så fint :)!

2009-09-03 @ 10:17:10
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0